blagajna
Trgovina in storitve,  Uncategorized

8 težav, ki jih prinaša klasična blagajna v gostinstvu

Blagajna, nekoč ključna oprema za sprejemanje naročil in obdelavo transakcij v restavraciji, danes lahko predstavlja težavo in tveganje za poslovanje. Kljub obstoju sodobnejših rešitev, mnogi gostinci še vedno oklevajo pri zamenjavi svoje blagajne za POS sistem. V nadaljevanju vam razkrijemo 8 ključnih težav, ki jih lahko prinaša klasična blaganja in kako te težave lahko odpravimo z uporabo POS blagajne.

1. Počasno sprejemanje naročil

Sprejemanje naročil s pomočjo blagajne lahko vodi v počasen postopek, kar negativno vpliva na izkušnjo gostov in učinkovitost restavracije. Sodobna POS blagajna je mobilna, kar omogoča hitrejše in bolj učinkovito sprejemanje naročil, ter obdelavo transakcij.

2. Nejasnosti glede priljubljenih jedi na meniju

Brez posodobljenega upravljanja menijev ne morete prepoznati najbolje prodajanih jedi. Ste v temi in se ne zavedate, kako se jedi obnesejo, razen če pogledate, kakšen inventar ostane ob koncu dneva. Tudi najboljše prakse oblikovanja menijev ne morejo veliko pomagati, saj blagajna ne more pridobiti vpogledov, ki presegajo skupni znesek prodaje. Torej sbolj ugibate. Brez natančnih podatkov o prodaji po posameznih jedeh je težko oceniti, kateri deli menija so najbolj prodajani. POS blagajna vam omogoča pridobivanje podrobnih poročil o prodaji po posameznih elementih menija, kar vam pomaga optimizirati svoj meni in povečati dobiček.

3. Tatvine

Blagajna lahko olajša tatvine, saj je težko slediti vsaki transakciji in spremljati zaloge. Sodobna POS blagajna omogoča sledenje vsem naročilom, ustvarjanje dovoljenj glede na delovno mesto in spremljanje zalog ter prodaje, kar zmanjšuje možnosti za tatvine.

4. Neučinkovito sledenje zalogam

Blagajna ne omogoča učinkovitega sledenja zalogam, kar lahko vodi v izgubo denarja zaradi prevelike ali premajhne zaloge. POS blagajna vam omogoča natančno spremljanje zalog, prepoznavanje najbolj prodajanih artiklov in pravočasno obveščanje o morebitnih težavah.

5. Nepravilno razporejanje osebja

Nepremišljeno razporejanje osebja lahko vodi v povečanje stroškov dela ali pomanjkanje ekipe v času konic. POS sistem, integriran s programsko opremo za razporejanje, omogoča optimalno razporejanje delovne sile glede na obremenjenost restavracije.

6. Napake pri naročilih

Napake pri naročilih negativno vplivajo na uporabniško izkušnjo in dobiček restavracije. Do napak pri naročilu lahko pride tudi zaradi napačne komunikacije med zunanjim in notranjim osebjem ali kuhinjo. Morda je natakar napačno zapisal naročilo ali pa je kuhinja napačno razumela. Ne glede na razloge vas napake pri naročilu stanejo časa in denarja.

Možnost sprejemanja miznih naročil ima številne prednosti:
-ne izgubljate časa zaradi napačne komunikacije in ni potrebno delati dodatnih korakov v notranjost
– Natakarju omogoča komunikacijo vseh elementov, saj lahko do informacij dostopajo neposredno iz iPada.
Natakar lahko vnese morebitne posebne zahteve v sistem, ki jih samodejno sporoči kuhinji, ne da bi moral natakar do kuhinje in vse razložiti.
Sprejemanje naročil preko prenosne POS blagajne zmanjšuje možnosti za napake in izboljšuje komunikacijo med osebjem, ki se nahaja znotraj ali zunaj restavracije. Končni rezultat je bolj tekoča in hitrejša storitev ter zadovoljne stranke.

7. Pomanjkanje varnosti podatkov

Podatki v blagajni so občutljivi na izgubo ali krajo, saj se vsi hranijo na enem mestu. Pomislite na najslabši možni scenarij – nesreče se lahko zgodijo in se tudi zgodijo. Ne glede na to, ali gre za požar, poplavo ali potres, ne boste imeli duševnega miru, če vsi vaši podatki ne bodo na varnem in dostopni.
Sodobna POS blagajna omogoča samodejno varnostno kopiranje in shranjevanje podatkov v oblaku, kar pomeni, da če je vaša POS blagajna poškodovana ali ukradena, še vedno lahko z internetno povezavo dostopate do podatkov od koderkoli.

8. Težave z rezervacijami

Uporaba blagajne lahko povzroči težave pri upravljanju rezervacij, kar lahko negativno vpliva na izkušnjo gostov. POS blagajna vključuje programsko opremo za upravljanje rezervacij, ki izboljšuje upravljanje gostov, optimizira tlorise in povečuje prodajo.

POS blagajna lahko v restavraciji bistveno izboljša učinkovitost, varnost in uporabniško izkušnjo ter poveča dobiček. Zato je smiselno razmisliti o prehodu na POS sistem in izkoristiti vse prednosti, ki jih prinaša sodobna tehnologija.

Rate this post